یکی می خواد باهات حرف بزنه

متن مرتبط با «چي بگويم» در سایت یکی می خواد باهات حرف بزنه نوشته شده است

چی بگویم....؟ ؟ ؟

  • نیلوبلاگ

    xa0 این همه تضاد ممکن نیست! کسی نمی تواند هم از درون مرده باشد و غم لابه لای موهایش رخنه کرده باشد هم آنقدر از زندگی سرشار باشد که پناه گرفتن یک پرنده از سرما روی تراس خانه او را به وجد بیاورد ... ممکن نیست! این من نیستم ...نمی شود که من باشم، نیمه خالی یک لیوان نمی تواند آنقدر پر باشد از تصور خلقت . باور نمی کنم خودم را ... ...

    ادامه مطلب